Słodkie My!! :)

piątek, 12 października 2012

Zmiszana? Może Odmieszana.

Podglądacze wróciłam, przepraszam, że nie było mnie przez 3 dni! Czasem w decyzjach dla mnie ważnych jestem Zmieszana. Nie wiiem czego chcę Ja. Myli mi sie z tym czego chcą ode mnie inni. A może mam rację? Moim zdaniem ludzie za dużo ode mnie wymagają. Każdy chcę , żebym była idealna tak jak on chce. Nie taka jaka ja jestem. A jak wreszcie sobą to oni twierdzą, że udaję jestem sztuczna. Oprócz Sary i mojego najlepszego przyjaciela, którym będę nazywać A( inicjał jego imienia) oni znają mnie na wylot. Oni widzą wszystko i to są prawdziwi przyjaciele. Jeśl próbują was zmienić to znaczy, że to nie przyjaźń. Powinniście do Siebie pasować, uzupełniać się np. Sara i Ja.:Mój charatter pierwszy, Sary drugi. Nieodpowiedzialna+ Odpowiedzialna = My Poważna+ Niepoważna= My Pewna Siebie+ Zakompleksiona= My 1.Ona zawsze wie co dla mnie dobre, decyduję za mnie i pottem i tak ma rację. 2. Kocham pisać poważne rzeczy, ( blog) Ona nie przywiązuję się do żadnej rzeczy. 3. Zawsze twierdzi, żę jest brzydka, gruba, a ja robię większość rzeczy na które trzeba odwagi za nią. A więc przyjaźń to nie przerwy w szkole, to łzy, poświęcenie, radość, kłótnie i wiele innych. Pozdrowienia dla Sary i A, Jak wy ze mną wytrzymujecie? A mam nadzieje, żę kiedyś dowiesz się kto piszę tego blogą. Kocham was:* Tulę, z nadzieją na sukces, Zmieszana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz