Słodkie My!! :)

poniedziałek, 8 października 2012

Ten który obwinia mnie...

Słuchajcie, albo raczej czytajcie. Niektórzy też was obwiniali za rzeczy których wy nie możecie zmienić? Ostatnio pisałam z X właściwie dziś ale to była krótka rozmowa. Zaczęłam Ja;). Spytałam dlaczego zerwał kontakt przez gg gdyż tak poważnych rzeczy nie robi sie w internecie. Powiedział, że zawsze jak chciał podejść to się odwracam, ale nie będę was zanudzać moimi rozmowami. Chodzi o to, że wy czasem możecie nie mieć wpływu na niektór rzeczy dzieją się i już.Nie możecie wyjaśnić bo kłotni na komunikatorach( poważnych) nie łatwo wyjaśnić lepiej rozmawiać. Zawsze możecie zatrzymać osobę i nie musicie się spieszyć. Łatwiej wyrazić tak uczucia. A więc komunikatory mają swoje wady i zalety. Ale tak poważnych decyzji nie podejmuje się tak jeśli to ważne warto rozmawiać :0 Ściskam Zmieszana.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz