Słodkie My!! :)

poniedziałek, 8 października 2012

Niezdecydowane....

Chyba każdy miał kiedyś uczucie że jest niezdecydowany.. Chcesz jak najlepiej ale nie wiesz co jest najlepsze dla Ciebie. Ja sama nie mam na to rady, ale wiem jedno słuchaj siebie. Czasem trzeba ranić ludzi by samemu być szczęśliwymi. Jak to mówił X nie można być z kimś z litości. Czasem sami musicie myśleć przedewszystkim. I jeżeli on cię kocha wybaczy co swoją decyzje. Jak sama odkryje jak to rozwiązać napiszę na blogu.;) Ściskam, Zmieszana. Ps. Jak dowiedziałam się że X piszę z dziewczyna o rok odemnie starsza ogarnęła mnie w tym samym czasie, złość, smutek, zazdrość i bezsilność mam ochotę płakać a jeśli się okaże że chodzą? Chyba wtedy umrę, ale jeśli Sie kogoś kocha trzeba zrobić wszystko by tamta osoba była szczęśliwa,bez względu na to jak bardzo boli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz