Słodkie My!! :)

niedziela, 7 października 2012

Ludzie bez ambicji...

Czy wy też macie tak, że ludzie bez ambicji psują waszą pasje? Np. blog, granie na gitarze, pisanie wierszy? Bo wiecie mi ludzie mówili, ż nie mam talentu do pisania i wiecie co? Moje wiersze zostały opublikowane w książce! Słuchałam tylko swojego serca i to się liczy! Jeśli komuś się coś nie podoba to niech tego nie słucha, czyta, ale niech nie rujnuje waszych ambicji. Bo na przykład  czy The Doors doszedł by do czegoś gdyby słuchał opinii innych? Nie doszedł do czegoś wielkiego bo był ambitny miał cel. Tak jak wy! ,, Nawet jak wszyscy Cię osądzili pokaz im jak bardzo się mylili" Bądźcie sobą a nie ludźmi których narzuca presja społeczeństwa. Po prostu słuchajcie siebie i bądźcie wytrwali. Bo znów po burzy świeci słońce! Jeśli jesteś silny wytrwasz wszystko a potem dostaniesz nagrodę!
                                                                                       Z optymizmem ciepło tulę,
                                                                                                     Zmieszana.
 Ps. Post poświęcony ludziom, którzy się ze mnie śmiali gdy zaczynałam pisać wiersze, grac na gitarze czy pisać blog, Najszczersze pozdrowienia od człowieka który nie siedzi teraz bezczynnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz