Słodkie My!! :)

niedziela, 7 października 2012

Szara ale prawda..

Uświadomiłam sobie coś co boli bardziej niż seria policzków. Straciłam kogoś bliskiego przez swoją głupotę. Tajemniczy X odszedł na wieki... Mieliście kiedyś uczucie że tracicie chłopaka? To nie był chłopak to był ktoś ważniejszy. Nie oczekuję od was podglądaczy( nie ma w tym podtekstu erotycznego, chodzi o osoby które to czytają), że mnie będziecie pocieszać, ale musiałam komuś napisać o tym co trzymam w sobie od miesięcy. Mam czasem ochotę na całą szkołę wykrzyknąć jak mam wszystkiego dość. Tego społeczeństwa które wyzywa kogoś i śmieje się z tej osoby bo rozmawia z osobą o kilka lat młodszą? Nie mówię o 10 latach ale trzy -cztery? Czy naprawdę wtedy trzeba coś niszczyć? Osoby które tak robią po co? Bo oni znaleźli kogoś z kim mogą rozmawiać a wy nie? X przepraszam Cię jeśli to czytasz, ale pewnie nie, bo ty nie czytasz blogów. A wy osoby wyśmiewające się zastanówcie się czy warto? Chcielibyście  by ktoś się tak wyśmiewał z was? Nie warto. Mam nadzieję, że ktoś zrozumie, że rzez to cierpi wiele osób.
                                                                    Ściskam, z kolejną nadzieją na lepsze jutro,
                                                           Zmieszana

Ps. Pewnie ciekawi was dlaczego podpisuję się Zmieszana? Odpowiem dlatego, że jestem zmieszana co do swoich uczuć związanych z całym światem. Nie, że emo jak ktoś sugerował...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz