Słodkie My!! :)

niedziela, 21 października 2012

Do kiedyś...

Podglądacze mam dla was wiadomość. Wyjeżdżam, nie wiem czy tam gdzie jestem będę mogła w telefonie pisać posty, ale postaram się. Wrócę niedługo. A na ten czas kolejne rady. Do dziewczyn nie bądźcie zbyt nachalne dla chłopaka bo nie zainteresuje się wami. Jestem tego żywym dowodem. Na wycieczce jakiś chłopak przyszedł do nas do pokoju pogadać co było dziwne bo nawet nam nie mówił cześć. I zarywał do nas. A, że to był koleś który podobał się Sarze od dawna również zarywała. Tylko Ja byłam na niego Cięta. Mnie porwał potem do pokoju i flirtował a Sary imienia nie pamiętał. Pamiętajcie chłopcy lubią się wysilić a nie zdobyć łatwo. Tak samo w życiu nic do Ciebie samo nie przyjdzie, musisz pracować by to zdobyć. Zwłaszcza, jeśli chodzi o miłość. Walczcie nawet jeśli nie ma nadziei lecz wiedzcie gdzie jest umiar. Bo w niektórych sprawach honor nie jest ważny. Odważnie ściskam, Zmieszana. Ps. W pokoju nadal byłam cięta i wybiegłam bo on się podobał Sarze a więc nie mogłam bo przyjaźń jest ważniejsza i trwalsza od jakiegoś flirtu. Pamiętajcie o tym jeśli spodoba się dwóm żadna go nie weźmie. Przyjaźń najważniejsza.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz