Słodkie My!! :)

poniedziałek, 8 października 2012

Kolejna...

Kolejna kłótnia. Mieliście kiedyś wrażenie, że musicie coś zrobić, ale nie możecie? Właśnie teraz tak się czuję. Chce kogoś odzyskać, ale boje się zrobić pierwszy krok. Boję się jak cholera. Jeśli nie uda mi się? Jeśli dam plamę? Zrobiłabym wszystko, ale nie to. Jestem w totalnej rozsypce nie wiem co mam zrobić, co mówić? Łatwiej byłoby na żywi, na żywo była by to pestka. Ale tam? Jeśli zabraknie mi słów. Ale chyba tam pójdę bo o X warto walczyć. Opiszę wam go to się przekonacie. Najpierw wygląd, choć nie jest najważniejszy.: Jest wysoki, ma brązowe oczy i jest brunetem;) Ma długie ręce:) Jest śliczny;). Charakter jest o dużooo ważniejszy. Jest poważny, ale potrafi być zabawny. Nie liczy się dla niego wygląd i wiek człowieka tylko jego charakter. Jego ulubioną piosenką jest autobiografia zna ją na pamięć:) Był tak podobny do mnie we wszystkim:) Dlatego chcę go odzyskać. On był idealny i cieszę się że mogłam się z nim przyjaźnić. A popsułam to i jutro postaram się naprawić. Życzcie mi powodzenia:) Zaoptymistycznowana, Zmieszana. Ps. Nie ma słowa zaoptymistycznowana nie piszcie na dyktandzie.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz